Czosnek na drogę

Dzień drugi czas zacząć. Drugi dzień podróży w Alpy. Budzimy się dość wcześnie. 7 rano to wbrew pozorom czasem bywa wczesna godzina, zwłaszcza jak ostatni czas wstawało się nie wcześniej jak o 11. Dłuższą chwilę dochodzimy do siebie. Gdzie to jesteśmy i co to za koleś w łóżku obok. Chętnie byśmy jeszcze poleżeli kilka godzin, ale nie można wykorzystywać gościnności – zwłaszcza, że wczoraj mówiliśmy Ivanowi, że wstajemy o 7. Ten nastawił nam zegar z kukułką i kiedy nie dawaliśmy oznak życia, niecierpliwie pukał w nasze drzwi pokrzykując co chwila 'halo!’

Jeśli szukasz fajnych tras na rower w Czechach zajrzyj do tego wpisu.

Pan Ivan do najbogatszych na pewno nie należał. Jednak mimo naszych oporów zaprosił nas na śniadanie. Otwarł specjalnie dla nas jakiś nowy pasztet w piszce którego, aż żal było zjadać. Zawsze mam ten dylemat bo nie chce obrazić gospodarza odmową, ale z drugiej strony żal zjadać coby i On z małżonką mieli co zjeść na śniadanie…

Zbieramy się. Robimy pamiątkowe foto z darowanym czosnkiem i tym samym kończy się mój pierwszy w życiu nocleg na tzw: „gospodarza”.Staramy się kierować do Kromeriż, lecz na dwóch kromkach z pasztetem niestety nie da się ujechać zbyt daleko.

Nie ma to jak papka dla dzieci pochłonięta na przystanku! :)

No photos found for specified shortcode

Druga awaria i druga awaria Darka. Jak sie okazuje później ostatnia(!)

Pogoda na szczęście się poprawia i co najważniejsze wygląda jakby miała się utrzymać na dłużej!

No photos found for specified shortcode

Teren zaczyna czasem coraz bardziej falować, ale walczymy dzielnie.

Darkowy fajrant

No photos found for specified shortcode

W niejakiej mieścinie Velke Bilovice natrafiamy na wieczorno-popołudniową potańcówkę w strojach ludowych, a po kilku kilometrach w stronę Lednic …. >

…pierwszy Polak z sakwami. Maciek wracający z Alp

No photos found for specified shortcode

Dobijamy do Lednic. Niestety nie udaję się jak wczoraj znaleźć jakiegoś miejsca w domu czy 'chociaż’ w ogródku u gospodarza więc rozkładamy manele w pobliskim sadzie. Szybkie piwko, kolacja i do śpiwora.

Dzień 2. 124km. 7h45min. 16km/h

Podobało się? Zostań na dłużej!

Informacje o nowych treściach wprost na Twojego e-maila. Bez spamu!
Dołącz do ponad 200 000 obserwujących osób i zgarnij jednorazową mega promocję na moje książki!