English below (click)
Kołem się Toczy to jeden z najpopularniejszych blogów i kanałów podróżniczych w Polsce. Zdobywca sporej ilości nagród i wyróżnień w środowisku podróżniczym i twórców internetowych.
- Wyróżnienie główne i specjalne w konkursie na Blog Roku 2013 – przez co został uznany jednym z trzech najlepszych blogów w 2013 roku w kraju.
- Tytuł Dziennikarza Obywatelskiego Roku 2013.
- Laureat jednej z najbardziej prestiżowych nagród podróżniczych w Polsce „Travelery 2017” przyznawanej przez National Geographic.
- Dwie nominacje w konkursie Grand Video Awards 2019 organizowanym przez PRESS.
- Wyróżniony w srebrnej dziesiątce zestawienia Najbardziej Wpływowych Blogerów 2019
Ponadto jestem autorem kilku książek – „Kołem się toczy: Przez Kaukaz i Bliski Wschód”, „Twoja Samodzielna Podróż”, oraz „Zarabianie na Podróżach”, a także kursu robienia filmów i montażu, który jest najlepiej się sprzedającym i najlepiej ocenianym kursem tego typu w Polsce.
Kołem Się Toczy to blog i kanał na YouTubie, na których miłośnik podróżowania i turystyki znajdzie coś dla siebie. Obszerne relacje z podróży bliskich i dalekich, fotografia, filmy, aktywny wypoczynek, poradniki, recenzje, miejsca warte odwiedzenia czy szeroko pojęty lifestyle.
Kołem Się Toczy rocznie notuje ponad 3 000 000 wyświetleń, zaś średni pobyt na blogu wynosił ponad 6-7 minut – co jest rzadkim wynikiem wśród blogów w ogóle. Innymi słowy – blog jest czytany, nie tylko oglądany! Podobnie dobre statystyki notuje kanał na YouTube. Poniżej szczegółowe statystyki za ostatnie 30 i 90 dni.
Media społecznościowe i newsletter
Wszystkie kanały „Kołem Się Toczy” obserwuje ponad 200.000 osób:
Każdą kampanię wspieram finansowo na Facebooku.
Wyróżnienia
- Traveler 2017 przyznawany przez National Geographic Polska, w kategorii „Podróżnik Online”
- Srebrna dziesiątka Najbardziej Wpływowych Blogerów 2019 oraz w 2020 roku w rankingu Jasona Hunta.
- Dwie nominacje do konkursu Grand Video Awards 2019 za film z Nepalu oraz Niemiec.
- Ambasador Olympusa w 2017
- Ambasador Sony Mobile w 2016
- Blog Roku 2013 – wyróżnienie główne
- Dziennikarz obywatelski według Wiadomosci24
- Juror w konkursie Blog Roku 2014
- 1 miejsce w zestawieniu najpopularniejszych wpisów podróżniczych 2017 według National Geographic
- 3 miejsce w zestawieniu najpopularniejszych wpisów podróżniczych 2015 według National Geographic
- 4 miejsce w zestawieniu najlepszych blogów podróżniczych 2016 w Social Mediach i wynikach wyszukiwania google
- 10 miejsce w rankingu podróżników 2017 portalu zbakcylowani.pl
- Juror w największym polskim konkursie foto – EmpikFoto 2016
- Magazyn reportażystów „Kontynenty” rekomendował blog w zestawieniu najlepszych blogów podróżniczych
- Blog znalazł się w gronie najbardziej opiniotwórczych blogów podróżniczych w raporcie Travelbook 2014
- Blog znalazł się w zestawieniu dotyczącym obecności medialnej blogów polskich w roku 2015
Czytelnicy bloga
Moi czytelnicy to ludzie ciekawi świata, spełniający marzenia, aktywnie spędzający wolny czas, szukający inspiracji i motywacji do aktywnego spędzania czasu wolnego. Blog czytają ludzie podróżujących na własną rękę, ceniących sobie niezależność, jak również liczne grono preferujących wypoczynkowy styl podróżowania, nie stroniących od hoteli i restauracji. Na blogu każdy znajduje coś dla siebie.
Wiek czytelników bloga:
Wiek fanów na facebooku:
Widzowie na YouTube:
Według przeprowadzonej ankiety 90% czytelników nie widzi nic złego w współpracach z markami.
Propozycja współpracy – kontakt
Jeśli uważasz, że masz ciekawy, wpisujący się w tematykę podróżniczą lub około-podróżniczą produkt lub usługę, zapraszam do kontaktu. Na bank wymyślimy coś nietuzinkowego :)
Adres i telefon podaję po wcześniejszym zapytaniu.
Co możemy razem zrobić w skrócie to:
- wspólny film
- wspólny wyjazd
- konkursu z nagrodami,
- testowanie produktów,
- artykuły,
- fotografie,
- pisanie tekstów do magazynów, gazet, portali.
- i wieeeeele innych (patrz przykłady niżej).
Ponadto istnienie możliwość pokazania się w materiałach, które już robię na blogu i kanale Youtube. Czyli promocje regionów turystycznych, materiały foto-wideo, które świetnie nadają się do promocji marki lub usługi. Weekendowe propozycje wypadów po Polsce do krajów ościennych, promocję aktywnego wypoczynku, a także serie poradniowych materiałów (teksty i wideo) mających za zadanie pomagać w samodzielnym podróżowaniu. Rozwijam też serię poradnikowych książek, nad którymi istnieje możliwość objęcia mecenatu.
Patronat nad projektem, mecenat
Istnieje także możliwość zostania partnerem strategicznym bloga. W roku 2015 taki patronat objęło Sony Mobile, zostając moim partnerem technologicznym, zaś od 2017 roku zostałem Ambasadorem Olympusa. Otwarty jestem na inne propozycje, także spoza rynku technologicznego. Współpracami dającymi wiele możliwości są także mecenaty, które marki obejmują nad konkretną serią wpisów.
Współpracowałem między innymi z:
Media o mnie i blogu:
Wraz z Travel Channel nagrałem też odcinek o moich podróżach „Świat według Karola Wernera” emitowany regularnie od września 2018 roku.
Przykładowe materiały będące efektem współpracy:
- Kampania promująca Czarnogórę. 1 post, 2 post, film (łączny zasięg kampanii 2 273 501 ). List referencyjny tutaj.
- Z National Geographic i Szwajcarską Organizacją Turystyczną
- Wieloletnia współpraca ze Szwedzką org. Turystyczną dla której stworzyłem m.in. ten film promujący ten kraj na 30 światowych rynkach.
- Współpraca z marką Peugeot.
- Współpraca z Podkarpacką Organizacją Turystyczną. Wideo + tekst.
- Sony: konkurs, wyniki, formularz konkursowy,
- Film dla STR8 oraz Tekst i konkurs dla STR8
- Kampania promująca serial „Wataha” dla HBO. Film i tekst.
- HBO wróciło po roku z inną propozycją promującą HBO GO
- Z Śląską Organizacją Turystyczną projekt Wokoło Śląskiego. (łączny zasięg kampanii 800 000)
- Z Niemiecką Organizacją Turystyczną: Dolna Saksonia, Saksonia, Brandenburgia
- Kupony.pl, tekst dla wyszukiwarki Bravofly,
- Współpraca z BIK
- Press trip – Saksonia: 1 wpis, 2 wpis, 3 wpis,
- Konkurs sieci hoteli Mercure,
- Test kurtki Marmot,
- WiFi Dog dla T-Mobile.
- Tekst dla Pizzaportal.pl
Listy Referencyjne dla Kołem Się Toczy:
Załączam też przykładowe referencje, które otrzymałem:
- Niemiecka organizacja turystyczna (dzięki odpowiedniemu pozycjonowaniu teksty te osiągnęły w 6 miesięcy 30.000 odsłon i ciągle rosną, tutaj zaktualizowana referencja)
- Czarnogóra – (łączny zasięg kampanii 2 273 501 )
- Referencje od Organizacji turystycznej Skanii (Szwecja)
- Za kampanię dla STR8
- Karol_Werner_referencje
- Hash.fm przy współpracy z NatGeo i przy współpracy z BIK
- Karol_Werner_referencje
- Od Kupon.pl
- Referencje od Podkarpackiej Organizacji Turystycznej
Pisuję także dla programu Autorzy Onetu, a także sporadycznie do ogólnokrajowych magazynów podróżniczych.
Cooperation? Yes please :)
Information about me, blog and about opportunities for cooperation in English, you can find here.
Here you can find references from Montenegro tourism board, Sweden tourism board or German.travel,
Any questions or proposal? Please write to me: [email protected]
Gratuluję i życzę przyjemnych podróży.
Bardzo dziękuję i wzajemnie!
Niesamowite jest to, że możecie (blogerzy) współpracować z tak ciekawymi markami. Nie dość, że robisz to co lubisz, to w czym jesteś dobry, to możesz na tym jeszcze zarobić. Szczerze gratuluję i trzymam kciuki. Tak powinno byc.
Albin, za każdym razem jak czytam takie wiadomości od czytelników, nie mogę przestać się cieszyć. TO prawda, nie ma nic lepszego niż móc robić to co się lubi i na tym zarabiać. Piękna sprawa. A jeszcze lepsza, kiedy czytelnicy to rozumieją i widza jak wiele godzin poświęcamy na nasze blogi :)
Rewelacja, widea sprawiają, że jestesmy tam z Tobą :-)
Cieszę się niezmiernie! :)
Gratuluje ale i zazdroszcze :)
Widać, że to co robisz ma sens :-)
Pozdrawiam